Translate

יום שישי, 14 בפברואר 2014

what does the fox say?


קשה לי לחשוב על מישהו מתחת לגיל 25 שמחובר לאינטרנט ולא שמע את השיר הזה. אני אישית נחשפתי אליו מאוחר יחסית והתגובה הראשונית שלי ( ולפי דעתי של כל אדם שפוי) הייתה "מה לעזאזל שמעתי עכשיו?" אבל אחרי שנותנים לשיר ניסיון נוסף ומתעלמים מהליריקה המבריקה הזאת מתגלה שיר מגניב ומקפיץ שלא מפחד לצחוק על עצמו ויותר מזה, עם כל הומור שבו, הוא גורם לך לחשוב. \
השיר הזה העלה לאינטרנט תעלומה שאף אחד לא חשב עליה בכזה עומק לפני, איזה קול השועל משמיע??
אז את תשובה לזה אני לא אוכל לתת לכן, כי באמת שאין לי מושג, אני כן מבטיחה לעדכן אתכן ברגע שיהיה לי מספיק משאבים לאמץ שועל מחמד :-)
השיר גרם לי להתאהב פעם נוספת בחיה המקסימה הזאת.
כי לא רק שיש לו את הפיצ'רים של חתול שאני כל כך אוהבת אלא יש לו גם צבעים משגעים והרגשה מסתורית סביבו.
אז כן, קצת באובססיה כרגע. ואיך פותרים אובססיה כזאת בעולם המכורות אם לא באיפור בהשראת??
גם פה, לא התחשק לי להפוך את האיפור ליצירת אומנות, רציתי משהו שימשוך את העין אבל עדיין יאפשר לי לצאת איתו אחר כך מהבית בלי שכל הרחוב יצעק לי שזה לא פורים.
אז אחרי חקר קצר על איך נראה שועל החלטתי ללכת על אייליינר ותיחום תחתון מודגש והרבה כתום בעין. (שלצערי המצלמה לא תפסה כמו שצריך)
התחלתי את האיפור עם צללית קרם של מייבלין בגוון ברונזה, מעליה הנחתי 4 צללית שונות. צללית לבנה בפינה הפנימית של העין, צללית זהובה על העפעף, צללית כתומה בפינה החיצונית וצללית כתומה/חומה בקפל. את הגבה הדגשתי בצללית גם גוון נחושתי ומעל הכל הנחתי את האייליינר.
כמובן שבאיפור כזה לא יכולתי לוותר על הצללות כי לשועל יש עצמות לחיים שאין לדוגמניות הכי מצליחות כרגע, הוספתי סומק כתמתם וחתמתי בשפתיים ניודיות. וכמובן שלא שחכתי את הפיצ'ר האהוב עלי מכולם של שועלים (וחתולים), האוזניים המחודדות ושלפתי את המתוקות האלו מהארון.

נדמה לי שמתאים לי שועל, ומה איתכן? מתכננות להוציא את השועלה שבכן לכבוד הוולנטיין?
מקווה שנהנתן!

2 תגובות: