Translate

יום שישי, 7 בפברואר 2014

Maleficent's forest of thorns



אני לא חושבת שיש בחורה שלא ראתה או לפחות שמעה על הקלסיקה של היפיפייה הנרדמת. האגדה הזאת היא אחת מאבני היסוד של רומנטיקה. כי איזה בחורה לא חולמת על נסיך יפה תואר שיבוא ויציל אותה משנת נצח בנשיקה של אהבת אמת?
בסרט הנפלא של דיסני משנת 1959 אנו נתקלים במליפיסנט, המכשפה הרעה שהרדימה את הנסיכה אורורה ועושה כל שביכולתה להרחיק את הנסיך ממנה.
יש משהו בדמות הזאת שמרתק ומחריד את הצופה.זאת אולי אחת הסיבות שהיא נבחרה לנבלית דיסני מספר 1 (וכל מי שצפה בסרטי דיסני יודע שהתחרות שלא קלה)
בקרוב מאוד יוצא סרט חדש שנושא את שמה של המרשעת הזאת בכיכובה של אנג'לינה ג'ולי. הסרט הולך לצאת במאי ולפי הטריילר המרשים שתוכלו לראות בתחתית העמוד מצפה לחובבי הסרט חגיגה. 
אז לכבוד יציאת הסרט החדש ואהבתי לסרט הישן החלטתי להתאפר בהשראת הדמות המצוירת האהובה עלי כל כך.
 בחרתי להפוך את האיפור ללביש. כזה שאפשר לצאת איתו בערב שבא לך צלליות סגולות. את ההשראה שאבתי בעיקר מהבגד המסוגנן שלה שכולל סגול כהה, וורדרד ושחור.
 המראה מורכב מבסיס קולור טאטו בגוון PINK GOLD , ועליו תערובת של צלליות סגולות מפלטת VINTAGE ROMANCE של SLEEK.

בשאר הפנים בחרתי ללכת על לוק יחסית נטרלי. כי אפשר כמובן להוסיף לפה ליפסטיק אדום אבל השאלה אם באמת תצאי ככה מהבית?
אני הוספתי למראה העיניים הזה הצללות (כי לא כולם נולדו עם העצמות לחיים של גברת ג'ולי) וצ'אבי סטיק סגלגל.

כמובן שאי אפשר לסיים מראה בלי לק תואם. אני השתמשתי בלק סגול מנצנץ (כי מליפיסנט תמיד נראתה זוהרת למרות כל הרוע שלה) מספר 340של פלורמר . לק באמת מעולה. אני מאוד מרוצה ממנו .

ולכל מי שעוד לא ראתה את הטריילר לסרט, למה אתן מחכות?
אז ספרו לי, מה חשבתן? אתן מחכות לסרט?
מקווה שנהנתן!

3 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את האינטרפטציה שלך, בכלל יש לי חולשה לאיפור בגווני סגול...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! וצודקת לגמרי , איפור בגווני סגול זאת לגמרי התמכרות

      מחק
  2. מתה על איפור בגוונים האלו...
    אי אפשר להיות מבוגרת מדי לסרטי דיסני אף פעם! :)

    השבמחק