Translate

יום שלישי, 18 בפברואר 2014

my iherb Experience

כמה כיף זה לעשות קניות בחו"ל? יש את ההרגשה הזאת ש"רק לי יהיה את החולצה הזאת בארץ" ואז יום אחד את לובשת אותה ברחוב ועוצרת אותך בחורה "מאיפה החולצה?" זה הרגע להניף את השיער אחורה ולהגיד בקלילות "לונדון/פריז/תאילנד/הכנס יעד אחר".
אז מבחינת בגדים זה סופר כיף. ואיך זה מבחינת איפור? תאמינו לי אם אני אספר שזה אפילו יותר כיף?
אז כן, זה יותר כיף כי בארץ המחירים של האיפור יקרים ברמות לא הגיוניות, בגלל זה אני מעדיפה לרכוש איפור וטיפוח דרך האינטרנט, כי גם עם מחיר המשלוח יוצא לי יותר זו

ההזמנה האחרונה שביצעתי הייתה דרך אתר שנקרא IHERB. האתר מרכז הרבה מותגים בתוכו והמשותף שבהם? כולם מוצרים טבעיים ושאינם מנוסים על בעלי חיים.
אז מה הזמנתי?
סט מברשות Real Techniques -sam's picks
סט מברשות עיניים- ECOTOOLS
פריימר שקוף לפנים של E.L.F
פריימר לעיניים של E.L.F
סומק נוזלי של E.L.F
סטיק לשפתיים וללחיים של E.L.F

נתחיל מהמוצרים של E.L.F
הרבה זמן רציתי לנסות פריימר לפנים. למי שלא מתמצאת, פריימר נועד לשימוש מתחת למייקאפ, ישנם כמה סוגים של פריימרים ולכל אחד מטרה אחרת, להחליק את העור, למלא נקבוביות, לאחד את גוון העור, להסתיר אדמומיות ולשפר את עמידות המייקאפ.
בגלל בורכתי בעור טוב בסך הכל בחרתי בפריימר שקוף שנועד להחליק את העור.
מה אני אגיד לכן, העור שלי חלק גם בלעדיו אבל שאני מורחת אותו מתחת למייקאפ, המייקאפ מחזיק מעמד יותר זמן והוא מרגיש נעים יותר על העור.
זאת לא קניית חובה אבל במחיר הנמוך שלו שווה לנסות. אפשר למצוא אותו באתר גם בגוונים נוספים, לדוגמא ירוק שנועד לטשטש אדמומיות.
כמה זה עלה לי? 6$
אז אחרי שקראתי את הפוסט הזה לא יכולתי שלא להכניס את החומד הזה להזמנה.
המיכל הפצפון הזה (הוא באורך של האצבע שלי) מכיל סומק נוזלי והוא בעל פיגמנט שבחיים לא ראיתי בשום מוצר.
אני בחרתי בגוון HEADLINER. וורוד שנותן הסמקה טיבעית וכיפית. אפשר להשתמש בו בלי מייקאפ בכלל, מעל מייקאפ (אבל לפני הפודרה!) ואפילו כבסיס לסומק אבקתי.
אבל- וחשוב לציין בגלל הסומק כל כך פיגמנטי צריך כמות פיצפונת כדי לתת הסמקה מאוד יפה על הלחיים. ההמלצה שלי היא ללחוץ חצי לחיצה בלבד כי זה מספיק וגם אז. תניחו את החומר על טישו וקחו טיפה על האצבע, כי ברגע שתניחו טיפה יותר מדי יהיה לכן קשה להיפטר ממנו ואני לא סגורה על זה שליצן זה אופנתי כרגע.
כמה זה עלה לי?3$
מאותו הפוסט לקחתי גם את ההמלצה על המוצר הבא. סטיק פצפון שנמרח בקלות על הלחיים (אני לא משתמשת בו על השפתיים אבל אפשר להשתמש בו גם כשפתון). קל לשימוש, צבע יפה, מושלם לימים שאין הרבה זמן להתארגן. שני מריחות מהירות ואת מוכנה.
אני בחרתי בגוון PINK LEMONADE
כמה עלה לי?1.99$
והמוצר האחרון שבחרתי הוא פריימר לעיניים.
עכשיו, כל מי שקראה את הפוסט הזה  יודעת שכבר יש לי את הפריימר המעולה של אורבן דקי. אז למה עוד אחד אתן שואלות? כי הפריימר של אורבן כל כך יקר, ויש לי רק כמות מיניאטורית ממנו שאני סופר מתקמצנת עליו ומשתמשת בו רק לאירועים מיוחדים. אז החלטתי לקנות אחד זול ליום יום, ומה אני אגיד לכן, שווה. מחזיק לי את הצלליות על העיניים (העפעפיים שלי לא שומניות) ומחזק להן את הגוון. אני ממליצה.
כמה עלה לי?3$

ואחרי שסיימנו עם המוצרים של ELF הגיע הזמן להגיע למברשות .
הסט הקטן הזה הוכנס ברגע האחרון להזמנה. שמעתי עליו תגובות טובות והחלטתי לנסות. המחיר באמת שווה, המברשות מגיעות בגודל קטן (המקל שלהן בגודל של האצבע שלי) שמושלם לנסיעות מה שהן מגיעות בנרתיק בד קטן שיכול לשמש בבית. יותר מזה? אני מצאתי שהן לא אוספות את הצלליות כמו שצריך , הטשטושים שלהן לא רעים אבל המברשות לא רכות כמו שציפיתי שיהיו.
מה המסקנה שלי? אלו מברשות נחמדות למתחילות אבל אם כבר מזמינים מIHERB, תזמינו Real Techniques
כמה עלה לי? 7.99$
אז לפני שאני אגיד לכן מה דעתי על הסט הזה אני צריכה לציין שהוא לא נמצא כרגע במלאי. אני לא יודעת אם הוא יחזור למלאי כי לפי דעתי זאת הייתה ערכה לחגים אבל שווה לעקוב.
קודם כל למי שלא מכירה Real Techniques זה קו המברשות של המאפרת סמנתה צ'אפמן (שלאחרונה הצטרפה אליה גם אחותה ניק) למאפרת ערוץ יוטיוב בו היא מעלה מדריכים לאיפור, שווה להציץ.
בהזמנה הראשונה שלי מהאתר הזמנתי כמה מברשות ושראיתי את הסט הזה לא יכלתי להתאפק והזמנתי אותו.
המברשות מחולקות לצבעים. מברשות פנים כתומות, מברשות עיניים סגולות והוורודות ישמשו לסמקים וכו'.
הסט הזה מכיל 6 מברשות שחוץ מאחת ניתן להשיג את כולם בסטים אחרים או בנפרד.
המברשות עשויות משיער סנטטי והן כל כך רכות, כל כך כיף לעבוד איתן . והכי כיף? לא צריך למכור כליה כדי לקנות סט מברשות שישמש אתכן יפה יפה.
כמה עלה לי? 30$


הנזק הסופי? אחרי משלוח שעלה לי 4$ הגעתי ל56 דולר.
האתר נותן לבחור מוצר אחד מתנה בכל הזמנה בעמוד הבא, המוצרים משתנים כל שבוע. אני בחרתי בליפ באלם בטעם ווניל. הוא מלחך את השפתיים ושומר אותן רכות.

עשיתי לכן חשק להזמין מהאתר? אל תדאגו, אני לא אשאיר אתכן עם הלשון בחוץ, קבלו קוד שיקנה לכן 10$ הנחה בהזמנה הראשונה מהאתר.
אז אחרי שהכנתן עגלה תכניסו את הקוד KWM133  לפני התשלום.


מקווה שנהנתן! 

2 תגובות:

  1. לגמריי עשית לי חשק לעשות שם קניה עכשיו, העיניים שלי כבר מזמן חושקות במברשות של ריל טקניק...שאני כל הזמן דוחה :(
    הפוסט הזה עם הפריימר של אלף בא לי בטוב, אני מחפשת גם תחליף לאורבן דיקי, הם יקר וגם הם העלו עכשיו את המחיר שלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תפסיקי לדחות את הקנייה של ריל טכניקס, הן כל כך מושלמות!
      לא יודעת אם הפריימר של אלף יכול להיות תחליף לשל אורבן אבל הוא בהחלט לא רע

      מחק