Translate

יום שלישי, 4 בפברואר 2014

madina milano - the last days.

הרבה נכתב על רשת חנויות האיפור מדינה מילאנו.
לפני כמה שנים נסגרו החנויות והאקססוריז של הרשת הועברו בבושת פנים לסופר פארם, שם נמכרו במחירים מפלצתיים והוגלו ברוב הסניפים שאני ראיתי לפינה אחורית וחשוכה.
עכשיו שהרשת סוגרת סופית את שעריה (או במילים פחות יפות , פשטה את הרגל) ניתן למצוא את המוצרים במחירי בדיחה עד גמר המלאי.
השלל שלי.
אז אחרי ביקור בשלושה סניפים שונים והרבה התלבטויות ומחשבות כמו "למה לא פשוט לקנות הכל? למה לא לקנות 5?" הגעתי לשלל הצנוע הבא:
2 מעגלי ריסים- בדיוק שהגיע השלב ללכת לביוטיקר ולקנות עוד סטוק של מעגלי ריסים מצאתי בסניף קרוב לביתי שני מעגלים אחרונים של מדינה. לפי מה שהבנתי זה המוצר שנעלם הכי מהר מהסניפים אז אני ממליצה ללכת לחפש מהר. כן הם יותר יקרים מהמעגלים של ביוטיקר (אני לא מאמינה שצריך לקנות מעגל ריסים במחירים מוגזמים ) אבל הם נותנים תמורה טובה יותר, שווה את 15 השקלים ששילמתי עליהם.
ביוטי בלנדר - נמכרות בוורוד וכתום ולמרות הסלידה שיש לי מוורוד זועק כזה, הספוגית הזאת פשוט משכה אותי, היא כל כך חמודה. אני מודה שאני לא מסתדרת (בלשון המעטה) עם ספוגיות ואני תמיד אעדיף מברשת טובה. אבל לנסות תמיד אפשר, 20 שקלים.
2 בקבוקים של מנקה מברשות- מנקי מברשות מתחלקים לשני סוגים. חפיפה נקודתית, תבוא בדרך כלל בתרסיס ותשמש לניקוי קליל של המברשת בין צבעים או בין מאופרות, המברשת תתייבש מהר. חפיפה עמוקה תעשה בדרך כלל עם שמפו או סבון כלים ומים, הייבוש יקח הרבה זמן. הנוזל הזה העלה בי הרבה שאלות. מצד אחד ההוראות רומזות להשתמש בו כתחליף לשמפו בחפיפה עמוקה, מצד שני הנוזל מגיע בתרסיס ונותן הרגשה שמתייבש מהר. בנתיים ניסיתי אותו לחפיפה נקודתית והוא עבד מצויין. לפי ביקורות ברשת הוא עובד מעולה גם בחפיפה עמוקה.
והדובדבן שבקצפת- פינצטה-עד היום השתמשתי בכל פינצטה שמצאתי בדרך, שראיתי את הפינצטות בסלסלה זרקתי אותה פנימה עם שאר המוצרים כדי לעגל את החשבון. שהתיישבתי והתחלתי לשחק איתה התאהבתי. עם הקצה החד שלה היא מצליחה להוציא את כל השערות הקטנות שפינצטות רגילות לא מצליחות לתפוס. אני כבר מתכננת לחפש עוד כמה, שיהיה.

המחירים האלו ימשיכו עד סיום הסחורה בסופר פארם והמוצרים עפים מהמדפים במהירות.
חוץ מהמוצרים האלו תוכלו למצוא פצירות קרטון, פצירת זכוכית (אני עדיין בחיפושים אחריה), משייפי ציפורניים מרובעים ובצורת U ומראה. ממליצה לרוץ לסניפים!

3 תגובות:

  1. גם אני קניתי את הפינצטה ,מעגל ,מחדד ועוד כמה דברים קטנים עדיין לא יצא לי לנסות אותם

    השבמחק
  2. אחלה סקירה! ממש חבל שהם נסגרו, היה להם שפתון לחות שהוא תופס את הפיגמנט של השפתיים...כבר עכשיו אני מצטערת שלא קניתי ממנו כמויות

    השבמחק