Translate

יום שישי, 31 בינואר 2014

Smart Organizer

בטיולי האחרון לאיקאה בעקבות צורך דחוף למקום אכסון לנעליים שלי שכבר כיסו את רוב שטח הרצפה של חדרי מצאתי את הבייבי הבאה
כן כן, סוף סוף הצלחתי למצוא דרך חכמה ונוחה לאכסן את איפור היום יום שלי.
בחלק הקדמי שגם יוצא הנחתי את המברשות שלי ואת המוצרים העפרוניים (עפרונות עיניים וצלליות סטיק)
מתחת לחלק של המברשות יש חלק אכסון קטן ששם יושבת בכבוד פלטת הSMOKED  שלי והפלטת מMUA. הנחתי שם גם מראת כיס וקליפס לשיער כדי שאני אוכל לאסוף את השיער בזמן שאני מתאפרת.
בחלק האחורי יותר נחים כל מוצרי האיפור היומיומיים שלי, אייליינרים, מסקרה, מייקאפ,קרם לחות, ליפסטיקים, מעגל ריסים ,פינצטות, שתי פלטות של SLEEK (שעליהם תוכלו לקרוא בפוסט על סליק), פודרה וכמה צלליות בודדות .
את המברשות שצריכות לעבור חפיפה אני שומרת בכוס היפייפיה הזאת שהגיעה אלי מאיטליה תודות לחבר.

מקווה שנהנתן וספרו לי, איך אתן מאכסנות את האיפור שלכן?


5 תגובות:

  1. זה מגניב לגמרי! את יכולה לתת יותר פרטים?

    השבמחק
  2. ברור! קניתי את המותק באיקאה ראשון לציון, אני לא זוכרת את השם של המוצר אבל הוא נמצא באזור האמבטיות והוא עלה לי בערך 75 שקלים

    השבמחק
  3. חמוד מאוד! נתקלתי בו באיקאה לאחר שראיתי את ההמלצה שלך אבל לבסוף החלטתי שהוא לא פרקטי עבורי (כי יש לי הרבה יותר איפור ממה שהוא יכול להכיל), ולא שווה את ההשקעה הכספית עבורי.
    ממליצה בעיקר למי שיש לה מקום על השולחן לאיפור היומיומי... אני מאחסנת את האיפור שלי במגירה ובסוף מצאתי באיקאה מתקן כזה למגירה שמחולק לתאים שהיה יותר אטרקטיבי עבורי.
    מחירו אגב קצת יותר גבוה ממה שרשמת והוא 95 ש"ח נכון לאתמול :)
    תתחדשי ותהני!

    השבמחק
    תשובות
    1. הגיוני, ביקרתי בדיוק שהתחילו הסיילים.
      המעמד באמת לא מספיק לכמות גדולה של איפור. מה שאני מניחה עליו זה האיפור היום יומי בלבד. האיפור המקצועי והפחות שמיש מונח במזוודות איפור.
      איזה מתקן את מצאת? תמונה?

      מחק