Translate

יום שני, 3 בפברואר 2014

scrub your lips girl!

במהלך החופשה שלי בלונדון עם החבר יצא לי לבחון סוף סוף את המוצרים הכל כך מדוברים של הרשת LUSH, רשת של מוצרי אמבט וטיפוח מחומרים טבעיים. גם אני וגם החבר התאהבנו ברשת מביקור ראשון (אל תתנו לי אפילו להתחיל לדבר על הBATH BOMBS שלהם) ודאגנו להיכנס לכל סניף שלהם שראינו במהלך הטיול. כי זה לא רק איכות המוצרים אלא גם הריח המטריף שנודף המחנות והעובדה שכל נותני השירות בכל אחד מהסניפים כל כך נחמד ועוזר.
בביקור שלנו בסניף באוקספורד (העיר, לא הרחוב) החבר החליט שזה יהיה נחמד לשקוע בשיחה עם המוכרת למשך כרבע שעה, מה שהשאיר אותי לשוטט בלי מטרה מסויימת בחנות . כך גיליתי את המוצר הנפלא הבא
"מה זאת העיסה המתוקה הזאת?"  שאלתי את עצמי ועוד לפני שהספקתי להסתובב כבר פנתה אלי מוכרת מקסימה שהסבירה לי בדיוק מה זה והציעה לי לנסות. שסירבתי (נו מה, הייתי עם ליפסטיק) היא הדגימה לי על עצמה את הפעולה. 
אז מה זה בדיוק אתן שואלות? העיסה הנהדרת הזאת היא פילינג לשפתיים, הרי השפתיים שלנו, הדיוק כמו כל פיסת עור אחרת, מתקלפות לפעמים. שלא כמו הגברים שפשוט מסתובבים ככה, נשים שמות ליפסטיקים ועד שלא תראו אישה עם ליספטיק שמרוח על שפתיים מתקלפות לא ראיתן זוועה. 
את העיסה הוורודה הזאת (שקיימת בעוד טעמים וצבעים) משפשפים טוב טוב על השפתיים ובגלל שהיא עשוייה מחומרים טבעיים בסיום הפעולה פשוט מלקקים את השאריות שלה (ואני חייבת להודות שהיא טעימה!) ומורחים ליפ באלם. 
התוצאה נפלאה והתהליך כיפי, רק מה ? LUSH היא לא בדיוק הרשת הכי זולה ולא נראה לי שכולם ישמחו לשלם על תכשיר כזה 10 דולר (לפני דמי שלוח). אם כן כנסו לאתר ותרכשו לכם אחד. ממליצה מאוד. 

למי שלא מתאים להזמין מחו"ל או לשלם כל כך הרבה, אני לא אשאיר אתכן עם טעם מר בפה. כמו שLUSH מתפארים הכל פה חומרים טבעיים ויותר מזה, חומרים שנוכל למצוא בכל מטבח ביתי, אז למה לא להכין כזה בעצמנו? אז אולי זה לא יהיה ורוד או כל כך טעים אבל אני מבטיחה לכן שזה עושה את אותה עבודה בדיוק.

להכנת הLIP SCRUB אתם צריכים שלושה מרכיבים.
סוכר- כמו בכל תכשיר פילינג טוב הסוכר ישמש כ"משייף" שלנו חשוב שלא תשתמשו בסוכר שהתחילו למכור עכשיו שטחון דק דק אלא בסוכר רגיל ולא, לא משנה אם הסוכר לבן או חום .
דבש- הדבש ידביק לנו את התערובת טוב טוב, שוב אין שום חשיבות לאיזה דבש אתן משתמשות. 
שמן זית- על התכונות הטובות של שמן הזית כולנו כבר יודעות, פה הוא ירכך לנו טיפה את המקשה שנוצרה לנו מהסוכר והדבש. 
הכמויות מאוד משתנות, הייתי מתחילה עם שתי כפות סוכר ומוסיפה דבש לאט עד שנוצרת עיסה קשה ובלתי נתנת לערבוב ואז מתחילה להזליף שמן זית. 
בשלב זה הזהרו! יותר מדי שמן זית יהפוך את התערובת לנוזלית מדי ולא נוחה לשימוש. 
ומה עם הטעם אתן שואלות? לLIP SCRUB  שלי הוספתי מרכיב נוסף סודי.
לא נראה לי שיש מטבח בישראל בלי תמצית ווניל. כמובן שלא חובה להוסיף אותה, אין לה שום יתרון בתחום הטיפוח אבל זה נותן לתערובת ריח נעים וטעם נחמד. 
אפשר כמובן גם להתפרע ולהוסיף צבע מאכל, רק להיזהר לא להפוך את התערובת לנוזלית.
אחרי שערבבתן אמור לצאת לכן משהו שנראה בערך ככה
מפה רק לקחת עם האצבע (או מברשת שיניים אם בא לכם להתפנק) ולשפשף טוב טוב על השפתיים. 
תהנו!

6 תגובות:

  1. באת לי בטוב ;) אני סובלת מיובש וקצת התבאסתי להזמין פילינג לשפתיים. אין ספק שאני אנסה את המתכון שלך. תודה רבה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! דווחי חזרה עם תוצאות :-)

      מחק
    2. ניסיתי היום וזה עובד מדהים! תודה רבה :)

      מחק
  2. נשמע מגניב. האמת שאני סובלת מיובש בלתי נגמר ב"חורף" הזה בשפתיים, ואני מניחה שאנסה בקרוב :)

    השבמחק