Translate

יום שישי, 28 בפברואר 2014

February favourites!

הגיע סוף החודש, ובשונה מהחודש הקודם שלא היה לי שום דבר לחדש או להגיד, החודש שיניתי כמעט את כל שגרת האיפור שלי (קראו עליה פה!), התחלתי לעבוד קניתי וראיתי מלא דברים חדשים הגיע הזמן לחלוק איתכן קצת לא?
הזמן קצר והמלאכה מרובה אז בואו נתחיל.

wake me up של rimmel 

על האהבה החדשה שלי יכולתן לקרוא בפוסט הקודם והתלבטתי מאוד אם להכניס אותו גם לכאן, אבל בגלל שהשתמשתי בו כל יום והוא נתן לעור שלי מראה מדהים לא יכולתי לוותר עליו. אני לא אחפור לכן עליו יותר מדי (ביקורת מלאה תוכלו לקרוא פה).
אם תחליטו לנסות אותו רק לזכור לפדר את העור טוב טוב.

קולור טאטו של מייבלין בגוון PINK GOLD 

על הקולור טאטו אתן יכולות לקרוא כמעט בכל בלוג אפשרי, צלליות הקרם האלו פשוט נהדרות, הן נמרחות נהדר,מלאות פיגמנט ונשארות על העפעף לאורך כל היום. בחרתי בצבע הזה כי הוא טבעי מספיק כדי לשים אותו לבד אבל נותן מספיק צבע כדי לשים אותו עם צצלית כהה יותר בקפל למראה יותר "עשוי". ואני לא אתחיל בכלל לדבר על איזה בסיס נהדר הוא. (תוכלו לראות אותו כבסיס במראה שיצרתי בהשראת מליפיסנט)

פלטת V1 של SLEEK
כמו שקראתן על הפלטה  הבפוסט הזה, לא היו לי כוונות להשתמש בה עד פורים. אז פורים אולי עוד לא הגיע, אבל הגעתי לשלב בקורס איפור של איפור בעקבות השראה, כלומר איפור שיכול לצאת מהקווים והצבעים הטבעיים.
אני החלטתי לעשות איפור בהשראת נרניה, בשביל זה הייתי צריכה את הצבעים הבאים: כחול,תכלת,אפור,כתום,צהוב ולבן. כמובן שהפלטה הזאת הייתה ביד שלי באופן מיידי ומה אני יכולה להגיד לכן? הפיגמנט פשוט מדהים!!! הצבעים מדהימים ונראים יותר טוב על העין מאשר בפלטה שזה מעולה.
ואיך יצא האיפור בהשראה?
דברים אחרים שאהבתי החודש בתחום האיפור:
פריימר של אלף, סט מברשות של ריל טכניקס (קראו עליהם פה)
ערכת קונטור של SLEEK (קראו פה)

מקווה שנהנתן!

תגובה 1: